Bioblas Argan Onarıcı Saç Bakım Yağı

Merhabalar bloguma hoşgeldiniz😊 Bugün sizlere kullanırken büyük keyif aldığım bir saç bakım ürününden bahsedeceğim. Bioblas markası biliyorsunuz ki saç dökülmeleri için sampuan üretiyor. Saç dökülme problemi yaşamadığım için sampuanlarına pek ihtiyaç duymadım. Ama daha öncesinde bu markanın saç spreyini kullanmıştım. Çok sevdiğimi söylemeden geçmeyeyim. Hatta şuan aklıma geldi yeniden alabilirim o spreyi😂 Saç bakım yağını incelemeye başlayalım o halde!


100 ml ve çok kullanışlı pompalı bir ambalaja sahip. Ambalaja dışarıdan bakınca sarı görünüyor. Ama bu sizi yanıltmasın, ambalajın kendi rengi sarı. Yağımız şeffaf renkte. Çok yoğun yada su gibi bir kıvamı var diyemem. Tam kıvamında bir yoğunluğa sahip. Tam da benim istediğim bu zaten. Ahh öyle güzel kokuyor ki. Peki bu yağ bize neler vaat ediyor diyorsanız okumaya devam edin😊


  • Özel formülü ile saçın ihtiyaç duyduğu vitamin ve mineralleri karşılar.

  • Argan yağı&Vitamin&Mineral kompleksi içerir.

  • Saçı besler ve pürüzsüz olmasını sağlar.

  • Saçlara kökten uca direnç kazandırır.

  • Saçlara üstün bir parlaklık ve tarama kolaylığı sağlar.



  • Kullanım önerilerinde belirtildiği gibi Bioblas Argan Onarıcı Bakım Yağını saçlarımın uç ve orta kısımlarına uyguluyorum. Banyodan çıktıktan sonra saçlarımın ıslaklığını iyice alıp bu yağı bol kepçe sürüyorum. Çünkü saçlarım çok sert ve kırılgan o yüzden ben bakım yağı konusunda doyumsuzum. Uyguladıktan sonra saçlarımı sıcak havluya sarıyorum. Bu sayede bakım yağları saçlarıma daha iyi nufüs ediyor. Bu şekilde 15 dakika kadar bekliyorum. Tabi bunu vaktimin olduğu zamanlarda yapıyorum. Vakit yoksa yağı sürüp hemen kurutma işlemine geçiyorum. Ancak beklediğim zaman daha güzel sonuç alıyorum.


    Saclarıma harika bir yumuşaklık veriyor. Ve düzenli kullanımla saçlarımda ki güclenmeyi gerçekten fark ettim. Bol kepçe kullanıyor olmama rağmen saçlarımda ağırlık yapmadı. Bu yağı kullanırken saç uçlarımın daha pürüzsüz göründüğünü fark ediyorum. O yüzden başka bir yağ da kullanıyorsam saç uçlarıma mutlaka bu yağı ekliyorum. Saçlarım kuruyken ise 1 pompa alıp bitiş ürünü olarak kullanıyorum. Bu konuda da baya iyi olduğunu söylemem gerekiyor. Fakat bu aşamada fazla kullanım nasıl bilmiyorum ben ağırlaşma yapmasın diye kuru halde ki saçıma 1 pompadan fazla kullanmadım. Benim mat saçlarıma bile canlı bir görüntü kattıysa parlaklık etkisi mutlaka var bu üründe😊 Son olarak ben bu ürünün yarısından fazlasını kullandım. Yedeklemek istiyorum ama Watson's Gratis, Rossmann, Migros gibi magazaların hepsine baktım bulamadım. Sanırım internet üzerinden sipariş vereceğim. Size de mutlaka tavsiye ederim.

    Okuduğunuz için teşekkürler. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın ^^ ^^

    YORUMLAR

    BLOGGER: 2
    Loading...
    Ad

    cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
    ltr
    item
    Bakımsal Notlar: Bioblas Argan Onarıcı Saç Bakım Yağı
    Bioblas Argan Onarıcı Saç Bakım Yağı
    https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhNXyMCFhqg5m2whg52qrrxfnLrubH_nxHtmbQkVbeqPbt3Gon-vTRyrVJTY55IspasVTVq4RlrRHOEV4WbGdUYVjgxTiZnMTZe6d7kI4WYWYwHa5eCBc56FCKAw4l8HwLWLCYRm3_rkBga/s640/IMG_6290.JPG
    https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhNXyMCFhqg5m2whg52qrrxfnLrubH_nxHtmbQkVbeqPbt3Gon-vTRyrVJTY55IspasVTVq4RlrRHOEV4WbGdUYVjgxTiZnMTZe6d7kI4WYWYwHa5eCBc56FCKAw4l8HwLWLCYRm3_rkBga/s72-c/IMG_6290.JPG
    Bakımsal Notlar
    http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2018/02/bioblas-argan-onarc-sac-bakm-yag.html
    http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
    http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
    http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2018/02/bioblas-argan-onarc-sac-bakm-yag.html
    true
    6513322833765618703
    UTF-8
    Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)