Biota Misel Makyaj Temizleme Solüsyonu

Merhaba blog ailem, görüşmeyeli tonla ürün birikti yazılmayı bekleyen. Başlıktan da anlayacağınız üzere bugün konuğum Biota Makyaj Temizleme Solüsyonu. Kısa süre önce gratislerde yerini aldı. Hakkında çok çok güzel yorumlar okudum. Elimde daha açılmamış kocaman Garnier Misel makyaj temizleme suyu olmasına ragmen denemek istedim.


Biota misel makyaj temizleme solüsyonu 500 ml.devasa bir ambalaja sahip. Ambalaj deyip geçmeyin bu ürünün ambalaj tasarımı harika olmuş. Ürün akış yeri, alışkın olduğumuz pompalardan çok daha kullanışlı. Diğer misel temizleme suları gibi bu da renksiz yani su görünümünde. Herhangi bir kokuya sahip değil. Hassas ciltler de dahil tüm cilt tipleri için uygun olduğu belirtilmiş.


Vaatleri şu şekilde;
"Durulama gerektirmeden cilt, göz ve dudak makyajını aktif içerikler ile nazikçe temizler."
Ayrıca içeriginde mineral su bulunduruyor. Bu sayede cildin nem dengesini koruyup canlı bir cilt sağlamayı amaçlıyor.


İşte bahsettiğim ürün akış pompası bu şekilde. Makyaj temizleme pamuğuyla tıkacın üzerini kapatıp hafif baskı uyguluyoruz. Pamuğumuz ıslanıyor. Bence ürün israfının önüne geçmek için  harika bir buluş olmuş.

Biota misel suyun özelliklerinden bahsedelim biraz😊

  • Sabun, Alkol, Paraben, Parfüm  içermez.
  • Komedojenik değildir.
  • Dermotolojik testlerden geçirilmiştir.
  • Cilt ile pH'ı uyumludur.
  • Hipoalerjeniktir.
Gördüğünüz gibi bir makyaj temizleme suyundan bekleyebileceğiniz bütün özelliklere sahip. Parfüm içermeyip göz makyaji temizliğine uygun olması benim için paha biçilmez bir özellik. Gözlerimi gerçekten yakmadı.


Peki makyajı nasıl temizliyor?

En zor temizlenen mascara olarak şikayet edilen Maybelline Lash Sensational'ı zorlanmadan çıkardım. Benim gözlerim çok alerjiktir. Genelde bir çok ürünü gözlerimde kullanınca problem yaşıyorum. Kızarıklık,kaşıntı, batma hissi yaşadığım sorunlar arasında. Biota ile böyle bir problem yaşamadım. Bu da bana göre hassas ciltler için uygun olduğunu kanıtlıyor. Hızlı ve etkili bir temizleme sistemi var.
Bu kadar güzel içerikli ve bu kadar güzel temizleme özelliği olan biota makyaj temizleme solüsyonunu mutlaka denemenizi tavsiye ederim. Ben gratis'ten ikili avantaj paketi seklinde almıştım. Bu şekilde 38 tl ödedim. Normalde tekli fiyatı nedir maalesef bilmiyorum. Benim baya uyguna stokladığım kesindir😊
Okuduğunuz için teşekkürler. Başka bir blog yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın ^^

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Biota Misel Makyaj Temizleme Solüsyonu
Biota Misel Makyaj Temizleme Solüsyonu
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjovEK9WBI6gB3PruF4qi77V9JFnlRpTL71dB6QIk4YABXVRDzQ4w_pEU0qr2hd-fKaLpKQTSufegObL3h2R4tMXPsGHhRSeNj_cuFBP9ja9Otwy9qJGLCDWu7NCeCvUnVeU4pVPwRIkGSq/s640/IMG_6337.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjovEK9WBI6gB3PruF4qi77V9JFnlRpTL71dB6QIk4YABXVRDzQ4w_pEU0qr2hd-fKaLpKQTSufegObL3h2R4tMXPsGHhRSeNj_cuFBP9ja9Otwy9qJGLCDWu7NCeCvUnVeU4pVPwRIkGSq/s72-c/IMG_6337.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/12/biota-misel-makyaj-temizleme-solusyonu.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/12/biota-misel-makyaj-temizleme-solusyonu.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)