Neutrogena Hydro Boost Jel Krem

Herkese yeniden merhaba! Bir süredir deneyimlediğim, Neutrogena markasının son çıkan Hydro Boost jel nemlendiricisini inceleyeceğiz bugün😊 O kadar çok reklamı yapıldı ki meraktan ölecektim. Acaba bu kadar güzel bir ürün mü? Gelin birlikte bakalım.


Ambalajının rengine vuruldum gerçekten. Su bazlı bir nemlendirici ve uzun süreli olarak cilde nem hapsetmeyi vaat ediyor. Bende ki kuru ciltler için olanı.
Kuru bir cilde jel kıvamında bir nemlendirici yeterli gelmez diye almadan önce tereddüt etsemde denemek istedim.


İçerisinde parfüm barındırmıyor. Bu tür kokusuz cilt bakım ürünlerini çok seviyorum. Hızlıca emiliyor ciltten, yağlı bir tabaka bırakmıyor. Buraya kadar bir problem yok. Fakat bu ürün kuru ciltlere pek yeterli gelmez diye düşünüyorum. Özellikle kış aylarında sıfır etki. Vaat ettiği gibi cildime nem hapsetmedi. 1 saat sonra cildim kuruluktan ölüyordu yine.
Kuru ciltler için uygun olarak üretilsede bana göre tamamen yağlı cilt için uygun bir ürün. Hatta onlara bile yetersiz kalabilir. Biliyorsunuz ki cilt tipimiz ne olursa olsun nemlendirici şart!


Fiyatı öyle çok makul bir ürün değil. Ben tabiki indirim zamanında aldım. Makyaj temizleme mendili ile birlikte 20 tl. Makyaj temizleme mendilleri çok başarılı olmuştu. Ama nemlendiricisi bana göre fiyasko. Üzerine baska nemlendirici sürerek bitirmeye çalışıyorum. Ne anladım ben bu işten😂
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Başka bir blog yazısında görüşmek üzere şimdilik hoşça kalın ^^ ^^

YORUMLAR

BLOGGER: 1
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Neutrogena Hydro Boost Jel Krem
Neutrogena Hydro Boost Jel Krem
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhkkIkf0LlhXJALl6J-o0yD8OlYaf5ieYzanrTziDJsogsw3pzjNrqoFrCDY6MUS2SvaX5DJx3guGP_DBZMLUQYppv5-atkPIlAWCH0ds-WkVRM_emnUK29AZtJz9ssqi4aDXUU9hQyNhS5/s640/IMG_6295.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhkkIkf0LlhXJALl6J-o0yD8OlYaf5ieYzanrTziDJsogsw3pzjNrqoFrCDY6MUS2SvaX5DJx3guGP_DBZMLUQYppv5-atkPIlAWCH0ds-WkVRM_emnUK29AZtJz9ssqi4aDXUU9hQyNhS5/s72-c/IMG_6295.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/11/neutrogena-hydro-boost-jel-krem.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/11/neutrogena-hydro-boost-jel-krem.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)