Revlon Colorstay Fondöten

Merhaba blog ailem, yaklaşık 1 aydır sizlere ürün incelemesi yapamıyorum. Bloguma yazmayı inanılmaz özledim. Düzenli olarak yazmaya devam edeceğim. Yazamadığım bu süreçte bir çok ürün deneyimledim. Sevdiklerim ve sevmediklerim oldu elbette! İlerleyen günlerde hepsini sizlerle paylaşıyor olacağım. Başlıktan da anlayacağınız üzere bugün konuğum Revlon Colorstay Fondöten. İşte bu fondöten son zamanlarda denediğim ten ürünleri arasında en iyisi. Hemen inlemeye başlıyorum.


Bu fondöteni denemek için oldukça geç kalmışım. Hakkında çok güzel yorumlar duyuyordum. Tek sorunu ambalajının pompasız olmasıydı bu yüzden almadım belki. Ancak yeni üretilenler pompalı ambalajda sunuluyor. Watsons indirim döneminde ambalajının pompalı olduğunu görünce hemen sepetime attım. 25 tl ye indirimle gayet uyguna geldi. 30 ml. ve SPF 15 güneş koruma faktörü içeriyor. 24 saat kalıcılık vaat ediyor. Fondötenler de yaşadığım renk sorunsalı Revlon Colorstay fondötende yok. Çünkü Revlon pembe ve beige alt tonlu olmak üzere renkleri düzenlemiş. Ben sarı alt tonlu ve en açık renkolan BUFF rengini aldım. Ten rengimle tam uyum sağladı( Yaz aylarında bir miktar açık geliyor fakat kış aylarında birebir uyum sağlıyor) Çok açık tenliyseniz, fondötenler yüzünüzde pembe kalıyorsa ve maske görünümü yaşıyorsanız BUFF rengi tam size göre:)


Revlon Colorstay fondötenlerin bir diğer özelliği cilt tipine göre alınabilir olması. Normal-Kuru ve Karma- Yağlı cilt olmak üzere 2 seri çıkarılmış. Almadan önce satış danışmanından bu konuda bilgi almanızı tavsiye ederim. Fondöten, cilt bakım serumları gibi hafif ve rahatsız etmeyen bir kokuya sahip. Kıvamı tam yerinde çok akışkan ya da çok katı formda değil. Kapatıcılık konusunda çok başarılı. Ortadan yükseğe doğru diyebilirim. Lekeleri rahatlıkla kapatıyor. Güzel kapatıcılığına rağmen yapısı incecik. Yani bu fondöteni sürdüğümde hem güzel kapatıcılık elde ediyorum hem de fondöten yüzümde kalıp gibi durmuyor. Oldukça doğal bitişe sahip. Son zamanlarda, hangi fondöteni kullanayım şeklinde aldığım sorulara bu fondoteni tavsiye öneriyorum.


24 saat kalıcı mı? Tabi ki yüzümde bu kadar saat fondöten tutamam. Ancak kalıcılık konusunda yüksek performansa sahip. Sürdüğüm anda cildimde bütünleşip sabitlenmeye başlıyor. Sabah yaptığım makyaj akşama kadar yerinden oynamıyor. Makyaj temizlenme pamuğunda bolca fondöten oluyor. Bu da ne kadar kalıcı bir fondöten olduğunu ispatlıyor. Elimi çok yüzüme götürdüğüm için bu fondöteni inanılmaz sevdim:)


Gün içerisinde akma, bulaşma ve dağılma gibi problemler yaşamadım. Bulaşma yapmadığını en basitinden telefonumun ekranından anlayabiliyorum. Özel davetlerde, düğün, mezuniyet vs. günlerde gözü kapalı tercih edebilirsiniz. Estee Lauder fondötene muadil olduğu şeklinde yorumlar da okumuştum. Bende her ikisi de var. Bence fiyat ve renk açısından Revlon Este Lauderi sollar.:) Estee Lauder fondötende bu kadar açık bir renk yok (En açık rengi bana kışın koyu geliyor) Yapı olarak benziyorlar fakat Revlon 'da cilt tipi seçeneğinin olması daha bir avantaj. İkisini de çok severek kullanıyorum ancak Revlonun artıları çok daha fazla. Kapatıcılık konusunda ise ikisi de çok başarılı.


Bronzlaşmış kolumda rengi açık kalsada kapatıcılığını göstermek istedim. Islak makyaj süngerimle uyguluyorum ve çok çok doğal bir bitiş elde ediyorum. Cildimde pul pul görünmüyor ve ben fondöten sürdüm diye bağıran bir görüntü yaratmıyor. Hiç bir kusurunu bulamadığım bu fondöteni mutlaka denemenizi tavsiye ederim. Bitince koşarak alacağım ve asla vazgeçemeyeceğim bir fondöten oldu. Doğal duruşuyla günlük kullanım, full kapatıcı ve kalıcılık özelliğiyle özel günler için kullanılabilir harika bir ürün diyorum ve yazıma son veriyorum. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın...

YORUMLAR

BLOGGER: 3
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Revlon Colorstay Fondöten
Revlon Colorstay Fondöten
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZudeFOXdanI0-3E0lwK2Ps8bllDQKKSyBHO_QMBoZim8sOJeiHZe1uAZzMI8ZN37xJBCZ8r8WIjxYoTUxl4B6AtbMjhygZVkRCq48ET_nEEuY2ZpSJrai0ecDMwnmtiwnn7mv0mWKLDnr/s640/IMG_5968.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZudeFOXdanI0-3E0lwK2Ps8bllDQKKSyBHO_QMBoZim8sOJeiHZe1uAZzMI8ZN37xJBCZ8r8WIjxYoTUxl4B6AtbMjhygZVkRCq48ET_nEEuY2ZpSJrai0ecDMwnmtiwnn7mv0mWKLDnr/s72-c/IMG_5968.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/09/revlon-colorstay-fondoten.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/09/revlon-colorstay-fondoten.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)