Daily Defense Argan Yağı İçerikli Saç Maskesi

Herkese yeniden merhaba, olmazsa olmazlarımdan birisi saç maskeleri benim hayatımda. Çünkü saçlarım sert ve asi. Yoğun nem ve yumuşaklım saçlarımın daimi ihtiyacı. Hal böyle olunca maske konusunda kolay beğenebilen birisi değilim. Saç kreminden farkı olmayan bir çok saç maskesi denedim. Etkili saç maskesi bulmak gerçekten zor!
Watsons mağazasında gezinirken gözüme Daily Defense markası çarptı.


İlk dikkatimi çeken şey bu markanın fiyatları oldukça uygundu. Saç maskesini 7.90 TL ye aldım. Şampuanları ve saç kremleri de mevcuttu. Önce maskesini denemek istedim ve argan yağlı olanı attım sepete. Hemen deneyimlerimi anlatmaya başlıyorum.


147 ml ve kavanoz ambalaja sahip. Hijyen açısından çok uygun olmasa da bir çok saç maskesi ambalajı bu şekilde zaten. Kıvamını biraz akışkan buldum bir tık daha yoğun olabilirdi. Kokusu müthiş ve yıkama sonrası saatlerce saçlarımda kalıyor bu koku. Çok sevdim.


Maskenin performansına gelecek olursam. Bu kadar güzel bir sonucu beklemiyordum. Tam da istediğim gibi yumuşacık yaptı saçlarımı. Maskeler de sevmediğim özellikten bahsedeyim. Sürüyorum yumuşak oluyor diyorum. Ama durulama sonrası saçlar eski sert haline geri dönüyor. Daily Defense Argan Yağlı Maske asla öyle değil. Uygulama esnasında, duruladıktan sonra ve saçlarımı kuruttuktan sonra da yumuşaklığı devam ediyor.


Maske yoğun nem sağlıyor saçlarıma. Bu sayede dalgalı saçlarım söz dinler hale geliyor. Uygun fiyatlı etkili olmaz deyip geçmemek gerekiyor. Kullandığım yüksek fiyatlı maskelerden bile çok daha iyi performans gösterdi. Benim mat saçlarıma bile güzel bir parlaklık sağladı. Kuru, kırılgan ve asi saçlarınız varsa denemenizi tavsiye ederim. Bu markanın keratin içerikli olan maskesi de mevcuttu. Onu da denemek istiyorum.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın ^^ ^^

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Daily Defense Argan Yağı İçerikli Saç Maskesi
Daily Defense Argan Yağı İçerikli Saç Maskesi
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEheXdSviIY-TTwoinzOXDwRhM-Jqup9zHvEl3ERvYOo5NUxohEPD_G89AC5lpZOSHkbjC5YsMZHm2f7g_F3mzBPd9KUADWLPZrgLJwQppaEgRwiHAT0TkiTBZhkA73_cgpPudcJ0GBV-x-E/s640/IMG_5904.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEheXdSviIY-TTwoinzOXDwRhM-Jqup9zHvEl3ERvYOo5NUxohEPD_G89AC5lpZOSHkbjC5YsMZHm2f7g_F3mzBPd9KUADWLPZrgLJwQppaEgRwiHAT0TkiTBZhkA73_cgpPudcJ0GBV-x-E/s72-c/IMG_5904.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/08/daily-defense-argan-yag-icerikli-sac.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/08/daily-defense-argan-yag-icerikli-sac.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)