Procsın Mavi Anemon Canlandırıcı Tonik

Merhaba blog ailem, çok beğenerek kullandığım Procsın cilt bakım ürünlerime sürekli yeni çeşitler ekliyorum. Mavi anemon serisinin daha önce yüz kremini ve göz altı kremini kullanıp çok memnun kalmıştım. Mavi anemon çiçeğinin cilt için faydaları saymakla bitmiyor. Bu yüzden Procsın  mavi anemon serisi çok ilgimi çekiyor. Bu seri baya geniş ürün skalasına sahip. Yüz temizleme jeli ve köpüğü, yüz ve göz altı kremleri, peeling ve maske gibi cilt bakım ürünlerinin hepsi serinin içerisinde yer alıyor. Mavi anemon canlandırıcı toniği çok merak ederek aldım. Sevdim mi? Gelin birlikte inceleyelim.


Gördüğünüz gibi baya büyük gramaja sahip. 400 ml ve plastik şişe ambalaj tasarımında. Konforlu bir şişesi olsun isterdim. Kapağın delik kısmı biraz geniş ve fazla ürün akabiliyor. Bu tip şişelerde  ürün çıkış kısmının, tıkaç üzerinde küçük delik şeklinde  olması daha konforlu kullanım sağlıyor. Hem kontrollü ürün çıkışı için hem de şişeyi sürekli dik tutmak zorunda kalmamak için!


Procsın mavi anemon tonik neler vaat ediyor?
  • Mavi anemon içeriği ile cilde tazelik ve ferahlık katar.
  • Kir ve yağ kalıntılarından derinlemesine arındırır.
  • Gözenekleri temizler.
  • Cildin doğal yapısını korumayı destekler.
Ambalajını pek kullanışlı bulmasam da toniği çok beğendim. Cildimi temizledikten sonra disk pamuğa bir miktar döküp tüm yüzümü siliyorum. Makyaj kalıntılarını zamp diye pamuğa çekiyor. 


Watsons pamuklarını tonik sürerken kullanıyorum. Bu konuda çok başarılı, yumuşacık olduğu için yüzümü çizmiyor. Tavsiye ederim. Procsın mavi anemon tonik mis gibi ve doğal içerikli bir kokuya sahip. İçerisinde alkol olmadığından kuruya dönük cildimde yanma hissi yaratmadı. Sürdükten hemen sonra cildim ferahladı ve yüzümün nefes aldığını hissettim. Bunun yanında sağlıklı ve kendinden ışıltılı bir görünüm sağlıyor. En sevdiğim özelliği ise gözenek görünümünü minimize ediyor. O yüzden makyaj öncesi nemlendirici sürmeden önce mutlaka uyguluyorum. İşe yaramayan toniklerden asla değil!


Diğer bir güzel özelliği ise cildime fark edilir bir sıkılık katması oldu. Tüm ciltler için kullanıma uygun ibaresi yer alsa da, hassas ciltler her ihtimale karşı test etmeden kullanmamalı diye düşünüyorum. Hassas ciltler tüm ürünlere karşı bu şekilde yaklaşmalı zaten:) Ben toniği o kadar çok sevdim ki ten makyajımı çıkarırken bile kullanıyorum. Makyaj temizleme sularına taş çıkarıyor desem yeridir. Çok bereketli bir ürün olmasının yanında fiyatı da oldukça uygun. Watsons indirim döneminde 29 tl ye almıştım. Tonik arayışı içerisindeyseniz şans verin derim.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Blogumu izlemeye almayı unutmayın. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek üzere hoşça kalın ^^ ^^

YORUMLAR

BLOGGER: 1
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Procsın Mavi Anemon Canlandırıcı Tonik
Procsın Mavi Anemon Canlandırıcı Tonik
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgRfXIcEr73xwI0L62bzor0TBRhyphenhyphenJTCV9Li9GfyzjF6dn6ZMyHv9_fCz7WsvFt6z8d1cJvoMJ_bymMcnFa_kKbeOam74daHExIorZ7agZ7KnPsJjrrh_l51NmdjgqqtfGJX4W1YGHAdpaDr/s640/IMG_5662.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgRfXIcEr73xwI0L62bzor0TBRhyphenhyphenJTCV9Li9GfyzjF6dn6ZMyHv9_fCz7WsvFt6z8d1cJvoMJ_bymMcnFa_kKbeOam74daHExIorZ7agZ7KnPsJjrrh_l51NmdjgqqtfGJX4W1YGHAdpaDr/s72-c/IMG_5662.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/07/procsn-mavi-anemon-canlandrc-tonik.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/07/procsn-mavi-anemon-canlandrc-tonik.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)