Nip+Fab Dragon's Blood Fix Dolgunlaştıcı Serum

Herkese yeniden merhaba, daha önce sizlere bu serinin hyalüronik shot çeşidini anlatmıştım. Okumak isterseniz buraya tıklayın. Bugün serinin serumunu bloguma konuk ediyorum. Nip+fab ürünlerine karşı aşırı ilgi duymaya başladığımı söylemek istiyorum. Çünkü etkisini gerçekten hissettiren bir marka. O halde lafı çok uzatmadan Nip+Fab Dragon's Blood Fix Dolgunlaştıcı Serum'u incelemeye başlıyorum.


Öncelikle serum bize neyi vaat ediyor onu anlatayım;
Hafif yapıda ve cilde anlık nem sağlayan bir serumdur. Cildin dolgun görünmesine yardımcı olur. İçeriğindeki hyalüronik asit dolgun görünümlü bir cilt için cildi nemlendirmeye, dragonıs blood ise cildi rahatlatmaya, yenilenmiş görünmesine yardımcı olur.


Bu serinin tüm ürünleri gibi serumu da turuncu ambalaja sahip. 50 ml ve pompalı ambalaj tasarımı var. Gramaj olarak beni biraz şaşırttı. Serumlar genelde daha az oluyor. Hyalüronik asit ile cilt bakımı beni hep cezbediyor. Çünkü sayısız cilt problemine çözüm sağlıyor. Bu seriye bu kadar ilgi duymamın sebebi hyalüronik asit içermesi. Serumlar biliyorsunuz ki cilt temizliği sonrası, nemlendirici uygulamadan önce kullanıyor. Bu serumun kullanım talimatı da aynen bu şekilde. Sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kez kullanılabileceği belirtilmiş.


Yapısı losyon-jel kıvamı arasında. Tarif edemediğim bir kokusu var. Çiçek kokuları gelmiyor değil burnuma. Ama bu kokuyu çok sevdim. Hatta bağımlılık yaptı bende kokusu. Cildimi temizleyip daha sonra tonikleme işlemini yapıyorum. 5 dakika sonra bu serumu sürüyorum. Serum cildime temas ettiği anda bir ferahlama başlıyor. Hızlı bir şekilde emiliyor.Yapısı yağlı değil. Aksine serum emildikten sonra ciltte kuru bir his yaratıyor. Cildim geriliyor ve toparlanmış bir görüntü ortaya çıkıyor. Ben bu etkiye bayılıyorum. Sırf bu etki için bu ürünü bittikçe alabilirim. Uzun süre kullanımda bu etkiler kalıcı olur mu bilemiyorum! Ancak kullandıktan sonra tüm gün cildimin sıkı görünmesi beni çok mutlu ediyor. Özellikle makyaj altında kullanmayı seviyorum. Hem pürüzsüz hem de dolgun, sıkılaşmış bir görüntüyü kim istemez. Yani ciltte etkisini tüm gün hissettiriyor diyebilirim.



Nip+Fab Dragon's Blood Fix Dolgunlaştıcı Serum'u sürüyorum ve emildikten hemen sonra nemlendirici ihtiyacı duyuyorum. Bu gerginlik hissi bir süre sonra kayboluyor tabi. Ciltte sıkılık, dolgun görünüm ve minimize olmuş gözenekler kalıyor. Bu etki kalıcı mı derseniz hayır! 2 gün kullanımı keseyim etkisi azalıp bitiyor. Dolgunlaştırma etkisi geçici diyebilirim. Bunun yanında cilde hoş ve doğal bir ışıltı kazandırıyor. Bu markaya ulaşmak isterseniz sadece Watsonslar'da satılıyor. Serumu indirim döneminde 38 tl ye almıştım.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Blogumu izlemeye almayı unutmayın. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek üzere hoşça kalın ^^ ^^

YORUMLAR

BLOGGER: 2
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Nip+Fab Dragon's Blood Fix Dolgunlaştıcı Serum
Nip+Fab Dragon's Blood Fix Dolgunlaştıcı Serum
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEht6s-qUZNmJwzIfLmMC67TvfAnlsfX_lt1QThqhn7eC08rccceTx6rnYY2F3RqqDTtzDgcE4LBBvaVcixltu2zV8Du1__vQ3raQQkF3swSDWZDLTIQyV6UX4-UmgbnyFL9BpE32s1-0yDB/s640/IMG_5646.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEht6s-qUZNmJwzIfLmMC67TvfAnlsfX_lt1QThqhn7eC08rccceTx6rnYY2F3RqqDTtzDgcE4LBBvaVcixltu2zV8Du1__vQ3raQQkF3swSDWZDLTIQyV6UX4-UmgbnyFL9BpE32s1-0yDB/s72-c/IMG_5646.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/07/nipfab-dragons-blood-fix-dolgunlastc.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/07/nipfab-dragons-blood-fix-dolgunlastc.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)