Missha Perfect Cover BB Krem

Herkese yeniden merhaba, geçtiğimiz günlerde Kore markası Missha  ile ilk defa tanıştım. Perfect Cover  BB kremi hakkında hep güzel yorumlar duymuştum. Geldiği günden beri kullandım ve deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Hadi gelin birlikte inceleyelim.


Kırmızı-bordo ve tüp ambalaj tasarımını çok sevdim. SPF 42 güneş koruma faktörü içermesi harika bir özellik. Missa Perfect Cover BB krem'in neler vaat ediyor değinmek istiyorum.
  • Mükemmel kapatma özelliğiyle cilt kusurlarını siler.
  • Temiz ve parlak bir cilt sunar.
  • Nemlendirme etkisiyle ipeksi bir cilt sunar.
  • İçerisinde bulunan hyalüronik asit,biberiye ve papatya özleriyle cildi sıkılaştırır.
Kısaca şöyle toparlayabiliriz. Bize güneş koruması, cilt bakımı ve makyajı bir arada sunuyor.


Kapatıcılık konusunda beni çok şaşırttı. Çünkü kullandığım bir çok fondötenden daha kapatıcı! Kistik sivilcelerden kalma kırmızı-mor lekelerimi tamamen sildi. Bu zamana kadar kullandığım en kapatıcı BB krem diyebilirim. Belki de gerçek BB krem budur ne dersiniz? Çünkü BB krem açılımına baktığımızda kusur kapatıcı merhem anlamı içeriyor. Bizim kullandığımız BB kremler renkli nemlendirici gibi, kusurları kapatma konusunda yetersiz, bir kaç saat sonra uçup giden özellikte. Missha Perfect Cover ile gerçek BB krem nasıl olurmuş öğrenmiş oldum:) Kapatıcı etkisinin iyi olmasının yanında incecik yapısı var. Maske gibi durmuyor. Yüzümde makyaj var diye bağırmıyor. Bu özelliği ile de yüksek kapatıcılık elde etmek için kullandığımız kalın yapılı, doğal durmayan fondötenlerden ayrılıyor. Benim için gerçekten farklı ve güzel bir deneyim oldu.


Bendeki 21 numaralı gri alt tonlu renk. Tam da istediğim gibi içerisinde pembelik barındırmıyor. Açık ve sarı alt tona sahipseniz çok seversiniz. Missha BB kremlerde renk sorunu yaşayanlar oldukça fazla. Ben tam tersi çok sevdim. Özellikle kış aylarında ten ürünleri yüzümde pembe kalıyor. Boynumla yüzüm arasında renk farkı oluşuyor. Missha Perfect Cover BB Krem ten rengimle güzel bir şekilde bütünleşti. Canlı ve sağlıklı bir bitişi var. Cildim tüm gün nemli ve sıkı kalıyor. Ne zaman sürsem cildin çok sağlıklı ve güzel görünüyor şeklinde yorumlar alıyorum.


Bendeki 20 ml küçük olan boyu. Bitmeye yakın büyük boyunu sipariş edeceğim. Sürekli ve bıkmadan kullanabileceğim bir BB krem. Kalıcılık konusunda da oldukça başarılı buldum. Elimi yüzüme çok götürmezsem tüm gün yerinden oynamıyor:)
 Missha Perfect Cover BB Krem'i buradan online sipariş verebilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Başka bir ürün incelem yazısında görüşmek üzere sevgiyle kalın. ^^ ^^







YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Missha Perfect Cover BB Krem
Missha Perfect Cover BB Krem
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQ0bg5O5yL6vVPHjQWKlWckiIeHza5S2EE8wSR1wHkpqt4WliMPGmszjhBGsEZp5leA9MaKm44k8bs4zX40a-kC6iSX13xeoyYFdOOU4IkzNiFoPBOmg40Ml9EojkgAS63HA7hmTPfzNLl/s640/IMG_5831.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQ0bg5O5yL6vVPHjQWKlWckiIeHza5S2EE8wSR1wHkpqt4WliMPGmszjhBGsEZp5leA9MaKm44k8bs4zX40a-kC6iSX13xeoyYFdOOU4IkzNiFoPBOmg40Ml9EojkgAS63HA7hmTPfzNLl/s72-c/IMG_5831.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/07/missha-perfect-cover-bb-krem.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/07/missha-perfect-cover-bb-krem.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)