Maybelline Affinitone Fondöten

Merhaba herkese, öğrencilik yıllarımda bittikçe aldığım bir fondöten olan Maybelline Affinitone fondöteni o zamanlar ne bulmuşum bu fondöten de sürekli bunu kullanmışım deyip, tekrar satın aldım. O zamanlar neden çok sevdiğimi tam olarak anlayamamıştım. Öncelikle en sevdiğim yanı fondötenin su bazlı olması! O halde hemen incelemeye başlayalım.


30 ml standart fondöten gramajında ve tüp ambalaja sahip. Fondöten baya akışkan bir kıvama sahip. Kapağını iyi kapatmak gerekiyor. Aksi halde ortalığı batırabilirsiniz. Kontrollü ürün çıkışı için ise fondötenin tüpünü dik tutun.(Kapak kısmı yukarı gelecek şekilde) Kapağını açtıktan sonra ürün çıkış deliğini aşağı doğru çevirip ürün çıkışını sağlayın. Bu kadar akışkan hatta su kıvamında bir fondöteni ancak bu şekilde zapt edebilirsiniz.


İçerisinde VitaminE ve Argan oil mevcut. Kapatıcılığı orta seviyede. Bana çok yeterli geliyor. Yoğun leke probleminiz varsa sizi tatmin etmeyebilir. Su bazlı olması sebebiyle sürdükten sonra cildimde ağırlık hissi yaratmıyor. Yokmuş gibi bir hissi var. Mat bitişe sahip fakat donuk bir ifade yaratmıyor. Gözeneklerime birikme yapıp onları belirgin hale getiren fondötenlerden değil. Cildimde nemli ve kuş tüyü kadar hafif bir his bırakıyor. Yağlı ciltler dahi güvenle kullanabilir. Gün içerisinde parlama problemi yaratmadı. Benim cildim kuruya dönük olduğundan öncesinde bolca nemlendiriyorum. Kuru ciltler mat bitişi pek sevmez. Bende öyle! Ama bu fondötenin matlığı aşırı olmadığından ve nem etkisi verdiğinden rahatsızlık hissi yaşamadım.


Bendeki 03 light beıge rengi. Yani en açık, sarı alt tonlu olan numara. Renk konusunda herhangi bir problem yaşamadım. Beyaz tenliyim ve sarı alt tonlu fondötenler ten rengimle daha iyi uyum sağlıyor. Kalıcılığı orta seviyede baz kullanarak daha iyi sonuç aldım. Gün içerisinde oksitlenme(fondöten renginde koyulaşma,pembeleşme) problemi yaşamadım. Çok açık tenli olduğum için oksitlenme problemi benim korkulu rüyam!


Tatilde bronzlaşmam sonucu fondöten kolumun iç kısmında baya açık ton kalsa da göstermek istedim:) Son derece hafif yapılı ve yüzümde maske etkisi yaratmayan bu fondöteni Üniversite yıllarımda neden bu kadar çok sevdiğimi bir kez daha anlamış oldum. Bir daha ayrılmayı düşünmüyorum. Özellikle yaz ayları için hafif yapılı, gözenekleri tıkamayan ve aynı zamanda cilt kusurlarımı da kapatan bir fondöten arıyorum diyorsanız. Maybelline Affinitone Fondötene şans verebilirsiniz. Gratis bayram indirimde 18 TL ye almıştım.
Okuduğunuz için teşekkür ederim blogumu izlemeye almayı unutmayın. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek üzere şimdilik hoşça kalın ^^ ^^

YORUMLAR

BLOGGER: 2
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Maybelline Affinitone Fondöten
Maybelline Affinitone Fondöten
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGT6dnu74PkJMlKSzCP-egSEHSzTFblczzNx1AbU-9oUl4XKIEyU4CdVXPfuHk-YkP3lPcbQ0tNH-al6C20JFcwVUq4TIJkPyyQ6PZIAdSuto5HBT3RdTJwgtuesGaygd89qo7Zz5i6o7i/s640/IMG_5854.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGT6dnu74PkJMlKSzCP-egSEHSzTFblczzNx1AbU-9oUl4XKIEyU4CdVXPfuHk-YkP3lPcbQ0tNH-al6C20JFcwVUq4TIJkPyyQ6PZIAdSuto5HBT3RdTJwgtuesGaygd89qo7Zz5i6o7i/s72-c/IMG_5854.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/07/maybelline-affinitone-fondoten.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/07/maybelline-affinitone-fondoten.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)