Loreal Saf Kil Destoks Jeli

Herkese yeniden merhaba, bir süredir kullanıp etkilerini çok beğendiğim Loreal Saf Kil Detox jelinden bahsetmek istiyorum. Bu yıkama jelinin maskesi de mevcut ancak henüz denemedim. Denemek isterim çünkü yüz yıkama jeli vaatlerini aynen yerine getiriyor.


Loreal Saf Kil Detoks Jeli Neler Vaat Ediyor?
Saf kilin kömürle birleşiminden oluşan jel cilde detox etkisi sağlar. Daha temiz ve ışıl ışıl bir görüntü sağlıyor. Cildi besleyen elementler bakımından zengindir. Tüm cilt tipleri için uygundur.


Loreal saf kil detox jeli 150 ml ve tüp ambalaja sahip. Jel kömür içerikli olduğundan anlayacağınız gibi siyah renkte. Ancak köpürmeye başlayınca beyaz oluyor. Kokusu erkek parfümü mü desem traş losyonu gibi mi desem! Bu koku ilk başta beni çok rahatsız etse de zamanla alıştım. Cildimde ki etkilerini çok sevdiğim için kokuyu çok takmadım diyebilirim.


Bu jelin etkileri hakkında size ilk söyleyeceğim şey harika temizliyor. Gıcır gıcır yapıyor😊 Yağ, kir ve makyaj kalıntılarına zamp diye yapışıyor ve kirden eser kalmıyor. Çok iyi köpürüyor.Ve çok az miktarda jel yeterli oluyor. Bu sayede baya bereketli bir yüz yıkama jeli. Kil içerikli olması sebebiyle cildimi kurutur mu diye düşünmüştüm almadan önce. Ancak sabun içermiyor ibaresi beni rahatlattı. Kuruma, aşırı gerilme ve kızarıklık gibi problemlere sebep olmadı.


İçeriğini görebilmek isteyen okuyucularım için fotoğrafını eklemek istedim. Jelin diğer sevdiğim yanı ise; vaat ettiği gibi cilde parlaklık veriyor. Ne kadar güzel temizlik sağladığını bu parlaklık zaten anlatıyor. Ben özellikle akşam eve geldikten sonra, makyaj kalıntılarını ve yüzümdeki tüm günün kirini atmak için kullanmaya bayılıyorum.


Cildim çok etkili temizlensin, temizlikten ışıl, ışıl parlasın aynı zamanda kurumasın diyorsanız. Aradığınız yıkama jeli Loreal 3saf+kömür jel olabilir. Ben çok sevdim. Normalde sürekli aynı yüz yıkama jelini kullanmayı sevmem sıkılırım. Ama bu biterse tekrar alırım. Gratis indirim döneminde 14 tl ye almıştım.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek üzere şimdilik hoşça kalın ^^ ^^

YORUMLAR

BLOGGER: 1
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Loreal Saf Kil Destoks Jeli
Loreal Saf Kil Destoks Jeli
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjHVXzUj-B5_ZBsIcfz6ggoixn_DQl0QX01so8r7bYGAEbQ-22wuPGr_neGat5cIn2hpTR-vOmwI2pU26LxQu55OaNmhsuJU8zGmjYL9K7eMrHxW6dn-c_O-8TX16inEqMQpCwOngyfhpIy/s640/IMG_5923.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjHVXzUj-B5_ZBsIcfz6ggoixn_DQl0QX01so8r7bYGAEbQ-22wuPGr_neGat5cIn2hpTR-vOmwI2pU26LxQu55OaNmhsuJU8zGmjYL9K7eMrHxW6dn-c_O-8TX16inEqMQpCwOngyfhpIy/s72-c/IMG_5923.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/07/loreal-saf-kil-destoks-jeli.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/07/loreal-saf-kil-destoks-jeli.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)