YVES ROCHER HAIR REPAIR OİL- Onarıcı Saç Bakım Yağı

Herkese yeniden merhaba, Bugün sizlere Yves Rocher'in yıkama öncesi kullanılan saç bakım yağından bahsetmek istiyorum. Yaz mevsiminin gelmesiyle beraber deniz,tuz ve güneş derken saçlarımıza bakım yapmayı unutmayalım. Markanın ürünlerini çok başarılı buluyorum. En son yaptığım alışverişte bu saç bakımı hediye olarak aldıklarıma eklendi. Saç bakımı yapmayı çok sevdiğim için baya mutlu oldum. Hemen denemeye başladım. Kuru ve yıpranmış saçlar için onarıcı etki göstermeyi vaat eden bir ürün.

150 ml ve sevimli ambalaja sahip. Ben çok beğendim şişesini. Çok bereketli bir ürün olduğunu düşünüyorum. Çünkü defalarca kullanmış olmama rağmen azalmadı. Tepesindeki  ürün akış deliği güzel ayarlanmış. Ürün israfı,çok ve kontrolsüz akma gibi problemler yaşamadım. Silikon ve pareben türevleri içermiyor.
Çok hafif, parfümsü olmayan güzel bir kokuya sahip. Bu yağ yıkama öncesi bakım olarak üretilmiş. Aslında yıkama öncesi bakımları pek sevemesem de bu ürünü sevdim. Sevmeme sebebim; yağları saçlarımda arıtmak zor oluyor ve bekleme süresi uzun olduğundan pratik bulmuyorum. Ancak Yves Rocher Repaır Oil saç bakım yağının bekleme süresi sadece 10 dakika! Bekleme süresi sonunda yağı saçlarımdan arındırmak için susuz şampuan işlemi yapıyorum.  Açıkçası saçlarımdan bu kadar kolay arınmasını beklemiyordum. Zaten öyle çok yoğun, kıvamlı bir bakım yağı değil.
Saçlarım aşırı sert ve kırılgan. Bu bakım yağını kullandığım zaman farkedilir bir parlaklık ve yumuşaklık oluştu. Düzleştirme ve boya işlemiyle daha da sertleşen yıpranan saçlarım için saç bakım rutinimden eksik etmeyeceğim bir ürün olacak artık. Kırıklara etkisi var mı? Diye soracak olursanız. Hiçbir saç bakım ürünü kırıkları onaramıyor. Ancak yeni oluşacak kırıkların önüne bu bakım yağıyla geçilebilir. Bir sonraki yıkamaya kadar saçlarımda etkisi sürdü.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Blogumu izlemeye almayı unutmayın😊 Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek üzere şimdilik hoşça kalın ^^ ^^


YORUMLAR

BLOGGER: 1
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: YVES ROCHER HAIR REPAIR OİL- Onarıcı Saç Bakım Yağı
YVES ROCHER HAIR REPAIR OİL- Onarıcı Saç Bakım Yağı
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjkwPnahHO-MTCKP0JNtY277r-P0q0ZKHO5ZDZzKeIF6qmkKpqF5ptOGDFZob6xHv1HuAXe0KtSdlJ0RIWqhu2WGO-VEVhBZ31zftaWcNhyaK0TWMYusUNHVVvjVqy_r_F-fY-1RTuoCfAf/s640/IMG_5523.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjkwPnahHO-MTCKP0JNtY277r-P0q0ZKHO5ZDZzKeIF6qmkKpqF5ptOGDFZob6xHv1HuAXe0KtSdlJ0RIWqhu2WGO-VEVhBZ31zftaWcNhyaK0TWMYusUNHVVvjVqy_r_F-fY-1RTuoCfAf/s72-c/IMG_5523.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/06/yves-rocher-hair-repair-oil-onarc-sac.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/06/yves-rocher-hair-repair-oil-onarc-sac.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)