Tresan Papatya Özlü Şampuan

Merhaba blog ailem, blogumda ilk defa bir şampuan yazısı yazıyorum.  Alman markası olan Tresanın papatya özlü şampuanı üzerinde yumuşatıcı etki yazıyordu. Çok merak ettim çünkü saçlarım hep sert.  Papatya özlü olan dışında 2 çeşidi daha vardı. Onlarda yine bitki içerikli.


Vaatlerine bakacak olursak;
  • Papatya özü ile saçları kökten uca besler.
  • Kimyasal işlem görmüş saçlar için çok uygundur.
  • Saçları onarır ve yumuşaklık katar.
  • Bakım yapar ve parlaklık verir
  • Saça ihtiyacı olan nemi sağlar.
Şampuan 500 ml ve kahverengi şişesinin üzerinde papatya içeriğini belirten resmi var. İnsanın bakınca alası geliyor!


Herkesin saç yapısı, cilt tipi farklı olduğundan aynı etkileri beklemek yanlış olur. Ama sizlere bu şampuanda yaşadığım problemi aktarmadan geçmek istemedim. Tresan Papatya özlü şampuan benim saçlarımı döktü. Hayatımın hiç bir döneminde saç dökülme problemim olmadı. Bu şampuanı kullandığım ilk günden itibaren saçlarım avuç avuç elime geldi. Önce şampuandan mı değil mi emin olamadım. Başka bir şampuana geçtim ve dökülme durdu. Sonra tekrardan Tresan kullandım yine dökülmeye başladı. Tam olarak emin oldum.
Diğer bir sorun yumuşatıcı etkili olan bir şampuan neden saçlarımı keçe gibi yapıyor?
Yıkama sırasında gırc gırc sesler çıkardı saçlarım. Banyodan sonra saçlarım kuruyana kadar bu sertlik devam etti.
Kuruma sonrası yumuşaktı evet ama asla tahammül edemem yıkarken o sese, o sertliğe!
Diğer çeşitleri nasıl bilmiyorum açıkçası denemeye de korkar oldum dökülme sorunu yüzünden.
Kullanmayı kesmek zorunda kaldığım ve başarısız bulduğum bir şampuan oldu benim için.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Blogumu takip etmeyi unutmayın. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle...







YORUMLAR

BLOGGER: 1
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Tresan Papatya Özlü Şampuan
Tresan Papatya Özlü Şampuan
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhbQb8NB5UuHrwAhyphenhyphen3CshriUr-96vIEFohdZYzIKqVuLM9ptN4MA3shuZvRxYlBl5mYUnS8jaTXR7IFng37XrMFOdgY_Z4jRlvAXtSyxMnpKlBffFZbemoYXoLV4Xm1DtImrH1ojpKebfPH/s640/IMG_5491-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhbQb8NB5UuHrwAhyphenhyphen3CshriUr-96vIEFohdZYzIKqVuLM9ptN4MA3shuZvRxYlBl5mYUnS8jaTXR7IFng37XrMFOdgY_Z4jRlvAXtSyxMnpKlBffFZbemoYXoLV4Xm1DtImrH1ojpKebfPH/s72-c/IMG_5491-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/06/tresan-papatya-ozlu-sampuan.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/06/tresan-papatya-ozlu-sampuan.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)