Essence Volume Stylist 18h Curl&Hold Mascara Yorumlarım

Herkese selam! Essence markasının yeni çıkan rimellerine şans vermemek olmazdı deyip bende aldım tabiki😊 Essence mascaraları çok beğeniyorum ama sanki yapıları çabuk değişiyor gibi. İlk açtığımda çok seviyorum daha sonra kıvamı yoğunlaşıyor farklılaşıyor.
Mor ambalajlı ve pembe ambalajlı olmak üzere 2 çeşidi olan ve 18 saat kalıcılık vaad eden mascaraların ikisini de aldım denemek için. Önce pembe olanı, başlıktanda anlayacağınız üzere curl&hold olan çeşidini deneyimledim. O halde hemen incelemeye başlayalım


Essence Volume Stylist Curl&Hold wax özelliği ile kirpikleri kıvrık tutmayı ve hacim vermeyi vaat ediyor.
Bu vaatlerini 18 saat boyunca koruduğu da mascaranın özellikleri arasında yer alıyor.
Öncelikle söylemem gerekir ki ambalaj tasarımını çok şık ve sevimli buldum.
Kıl fırça yapısına sahip ve fırça boyutu ne çok tombul ne çok ince. Benim için tam ideal olan boyutta.


Fırçanın bir tarafı yassı tarak şeklinde diger tarafı daha bombeli. Bu özelliği ile kirpikleri hem kıvırıyor hem de güzelce tarıyor diyebilirim.
Kirpiklerimi en dipten kavrama yeteneğine sahip fırça şeklini çok başarılı buldum.


Vaat ettiği gibi kirpiklere hacim veriyor. Aynı zamanda uzunluk etkiside var.İlk katta bu etkiyi sağlıyor. Wax özelliği sebebiyle mi bilemedim 2.katı geçerken sıkıntı yaşadım. Kirpiklerim birbirine yapışmaya ve garip bir hal almaya başladı. Tarayayım kirpiklerimi açılsın yapışıklık desemde pek işe yaramadı kaldı öylece😟
Vakit kaybetmeden hızlıca 2. katı geçmekte fayda var çünkü donuyor ondan sonra sürülen kat pek işe yaramıyor.


Her ne kadar 2.katı geçtiğimde beni çileden çıkaran bir mascara olsa da tek katta bana yeterli geldi. İstedigim uzunluk ve hacim etkisini zaten sağlıyorum. Kirpikleri kıvırma etkisi vaat ettiği gibi gerçekten var. Ancak günün ilerleyen saatlerinde kirpiklerim düşmeye başlamıştı. Yani 18 saat kalıcı etki gösteriyor mu tartışılır!
Akma,dökülme vs. problemler yaratmadı. Gözlerim çok hassas olduğundan olabilir gün içerisinde hafif bir yanma hissettim. Temizlenmekte biraz zorlanıyorum. Çift fazlı makyaj temizleme suları bile tamamen çıkaramıyor.
Rossmann mağazalarında  11.25 tl  fiyatı var.
Benim için güzel ama eksi yönleri de olan bir mascara oldu. Tabi ki her kirpik yapısı aynı değil sizde farklı sonuçlar yaratabilir.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek üzere sağlıkla kalın😊







YORUMLAR

BLOGGER: 1
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Essence Volume Stylist 18h Curl&Hold Mascara Yorumlarım
Essence Volume Stylist 18h Curl&Hold Mascara Yorumlarım
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhzp6iqU6rb57VPrqFkYiigAZb7jGX2RXVyzL-EzTmvzSgODjFyujvKjPAKsDgt0o2Zmkh3LiqUuh2dXfJmzL-hiQg47d-tzQhAV4wuP0TghvdS_o77gOjlwCnpppjW4lcwGLrDjdEHtS0V/s640/IMG_5542.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhzp6iqU6rb57VPrqFkYiigAZb7jGX2RXVyzL-EzTmvzSgODjFyujvKjPAKsDgt0o2Zmkh3LiqUuh2dXfJmzL-hiQg47d-tzQhAV4wuP0TghvdS_o77gOjlwCnpppjW4lcwGLrDjdEHtS0V/s72-c/IMG_5542.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/06/essence-volume-stylist-18h-curl-mascara.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/06/essence-volume-stylist-18h-curl-mascara.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)