ZAVOLİ SAÇ BAKIM SPREYİ

Merhaba blog ailem, bugün saç bakımıyla geldim. Konuğum başlıktan da anlayacağınız üzere zavoli saç bakım spreyi. Zavoli ürünleri Zigavus markası tarafından geliştirildi. Zigavus ürünleri biliyorsunuz ki sadece eczanelerde satılan bir marka. Ürünleri çok kaliteli. Ayrıca bitkisel ve temiz içerikli saç ve cilt bakım ürünleri üretiliyor. O yüzden hep ilgimi çekiyor.


Zavoli sıvı saç kremini görünce aklıma hemen mavi su geldi. O yüzden daha çok ilgimi çekti. Neler vaat ediyor hemen bahsedeyim
  • Saçları ağırlaştırmdan nemlendirir.
  • Kolay açılmasını ve taranmasını sağlar.
  • Günlük kullanımda saçın daha hacimli görünmesini sağlar.
  • Göz alıcı parlaklık sağlar.
Kullanımı;  Yıkanmış ve hafif nemli saça uygulanır.


250 ml baya bereketli olacak bir ürüne benziyor. Çift fazlı ve kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor. İki faz birbirine tek çalkalama hareketiyle karışıyor. Ve birbirinden hızlı ayrılmıyorlar. Çok sevdim bu özelliğini. Hemen birbirinden ayrışan çift fazlı spreyleri defalarca çalkalamak gerekiyor çünkü.
Banyo sonrası havluyla ıslaklığını iyice aldığım nemli saçlarıma uyguladım. Neler gözlemledim hemen başlayayım anlatmaya;
  • Sıvının ne kadar kremsi bir yapısı olduğunu ellerimi nemlendirmesinden yumuşacık yapmasından anlamıştım zaten (Önce ellerime sıktım)
  • Saçlarıma da anında aynı yumuşaklığı kattı.
  • Az miktar sıkmak yeterli oluyor.  İçeriğindeki nemlendirici etken maddesi her ne ise bol kepçe kullanılmış. Bu anlamda takdire şayan
  • Tarak saçlarımdan kaydı gitti. Daha önce saç spreyi kullanmıştım ama Zavoli kadar kolay tarama sağlayanı görmedim.
  • Nemlendirme etkisi çok yüksek, saçlarım neme doydu diyebilirim.
  • Parlaklık etkisi pek göremedim.
  • Kokusunu sevemedim. Saç bakım spreyleri çok mis kokar genelde ama bu garip deterjansı biraz da kolonya gibi kokuyor. Tam olarak tarif edemesem de:-)
  • Bu koku saçlarda kalmıyor saçlarımı kurutunca yok oldu. O yüzden çok sorun yapmıyorum


Benim beklentilerimi tamamen karşılayan bir saç bakım spreyi oldu. Saç kırıklarını engellemeyi vaad ediyor. Bunu konuşmak için çok erken o yüzden yorum yapamıyorum.  Bitince koşa koşa gidip tekrar alacağım çünkü benim saç bakım spreyinden beklentim yumuşaklık vermesi ve kolay tarama. Zavoli saç spreyi bunu hakkıyla yerine getiriyor. Bir çok saç ve saç derisi sorunlarına çözüm sunan şampuan çeşitleri de mevcut. Peki nerelerden alınıyor Zavoli Ürünleri;

  • ROSSMANN 
  • KİPA
  • CARREFOUR
  • BİM
Mağazalarında satısa sunuluyor. Uygun fiyatlı aynı zamanda etkili saç bakım spreyi arıyorsanız mutlaka şans verin derim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sonraki ürün yorumlarımdan haberdar olabilmek için Blogumu izlemeye almayı unutmayın.
                    Sağlıkla kalın  ^^ ^^














YORUMLAR

BLOGGER: 2
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: ZAVOLİ SAÇ BAKIM SPREYİ
ZAVOLİ SAÇ BAKIM SPREYİ
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgz5Uk5-x3AQJRNqlExT4BGPVEGxIjjmsuU1ic6KV1xe6gkeN8G2pL_t5k5UQDXQHNyogJ6LTgnFZGcHYnABUnhHUZvadCH86elWng6UGlH-AoNrg-Q7C462Ro74REneSmiu_EtRl6ITNBz/s640/IMG_5386.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgz5Uk5-x3AQJRNqlExT4BGPVEGxIjjmsuU1ic6KV1xe6gkeN8G2pL_t5k5UQDXQHNyogJ6LTgnFZGcHYnABUnhHUZvadCH86elWng6UGlH-AoNrg-Q7C462Ro74REneSmiu_EtRl6ITNBz/s72-c/IMG_5386.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/zavoli-sivi-sac-kremi-bakim-spreyi.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/zavoli-sivi-sac-kremi-bakim-spreyi.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)