Pharmacerıs Yüz Temizleme Jeli

Merhaba blog ailem, sizlere dermokozmetik bir marka olan Pharmacerıs yüz temizleme jelinden bahsetmek istiyorum. Bu ürünle sivilce tedavim sırasında tanıştım. Eczaneye gittigimde bu markada çok güzel indirimler vardı. Daha önce hiç görmediğim ve hiç kullanıcı yorumu duymadığım bir marka olmasına ragmen denemek istedim.



Cildim aşırı kuruduğu için kuru,çok kuru,hassas ve alerjik ciltler için tasarlanmış A serisini tercih ettim. A serisinin ambalajları mavi.
İçerisinden paraben ve türevleri gibi maddeler içermiyor. Parfüm içermez.
Vaatleri;
Cildi kurutmadan, hassas ve derinlemesine temizleme sağlar. İçerisindeki panthenol ile cildi tazeler ve nemlendirir.
Benim tamda ihtiyacım olan şey buydu. Sivilce ilaçları cildimi çok kurutuyor ve yüzümde pul pul dökülmeler oluyordu.
Pharmacerıs yüz temizleme jeli cildin ph aralığına uygun olarak üretilmiş.
Tamamen renksiz ve kokusuz bir jel. Bu özelliğini çok sevdim. Hassas cildimde tahriş ve exsta bir hassasiyet yaratmadı. Aksine cildimi rahatlattı.


Sabun içermeyen nemlendirici fizyolojik jel yapıya sahip ve köpürmüyor. Köpürmemesi beni ilk etapta korkuttu. Acaba iyi temizleyecek mi şeklinde bir şüphe oluştu.
Ten makyajımı bu jelle yıkamayı denedim. Sonrasında cildimi makyaj temizleme ürünü ile sildim pamukta makyaj kalıntıları var mı diye baktım.
Sonuç; Temizleme jeli cildimi kir ve makyaj kalıntılarından tamamen arındırmıştı.


Pompalı ve kullanışlı ambalaja sahip. 2 pompa ürün tüm yüzüme fazlasıyla yetiyor. Bu bağlamda baya bereketli bir ürün. İlk başlarda köpürmeyen bir temizleme jeline ön yargılı yaklaşmış olsam da şimdilerde elimden düşmüyor.
Yıkama sonrası cildimi nazik ve tampon hareketlerle kuruluyorum. Cildime doğal ışıltılı ve canlı bir görünüm kazandığını net söyleyebilirim.
Pharmacerıs bence dermokozmetik olarak daha çok tanınması ve bilinmesi gereken kaliteli bir marka
%50 indirimle 25 tl ye aldım. Bitince tekrar almayı düşünüyorum çünkü cildim çok ama çok sevdi.😊

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sonraki ürün yorumlarında görüşmek üzere şimdilik hoşça kalın ^^ ^^



















YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Pharmacerıs Yüz Temizleme Jeli
Pharmacerıs Yüz Temizleme Jeli
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgBLARGGZbPExq80Up91_A2MG_QUBQD8vma9wJP8oMDMmOZMUJBdQS_bOCIYeom_GTAmHP5frfPXOaHOjk34Mn89FXac6dj1WDpUCCG8ZA2IMYG2HXJ73025qMYPgyDs0kH8pFYId_es7vM/s640/IMG_5300.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgBLARGGZbPExq80Up91_A2MG_QUBQD8vma9wJP8oMDMmOZMUJBdQS_bOCIYeom_GTAmHP5frfPXOaHOjk34Mn89FXac6dj1WDpUCCG8ZA2IMYG2HXJ73025qMYPgyDs0kH8pFYId_es7vM/s72-c/IMG_5300.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/pharmacers-yuz-temizleme-jeli.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/05/pharmacers-yuz-temizleme-jeli.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)