Natural Kayısı Yağı Cilt Bakımı

Merhaba bakım severler, Bugün sizlere benim cilt bakım rutinimde uzun zamandır yer alan kayısı yağından, faydalarından bahsetmek istiyorum. Bu yağın özü aslında kayısının çekirdeğidir. Çok hafif asla yağlı his bırakmayan ve kokusuz bir yağ olduğundan cilt bakımında kullanıma çok uygun. Kayısı çekirdeği yağını aktar,market,gratis,watsons,rossmannlardan temin edebilirsiniz. Ben uzun zamandır Bim marketlerden satın alıyorum. Fiyatı oldukça uygun. Natural kayısı yağı olarak geçiyor. Ve gramaj olarak diğer markalara göre daha fazla.


Kayısı çekirdeği Yağının faydalarından kısaca bahsedecek olursam;

  • A.C.E vitaminleri bakımdan çok zengin olduğu için besleyici özelliği taşıyor.
  • Cilt yaşlanması, kırışıklık, kuru cilt, saç dökülmesi gibi sorunlara karşı mükemmel bakım sağlar.
  • Cilt rengini eşitler.
  • Kuru ciltteki hassasiyet,gerilme ve yıpranmaları anında toparlar.
  • Alerjik cilde direnç katar.
  • Cildi güneşin zararlı ışınlarına karşı korumaya alır.
  • Masaj yağı olarak güvenle kullanılabilir.
  • Egzama ve diğer cilt sorunlarına iyi gelir.
  • Akne ve lekelere karşı iyileşme etkisi gösterir.
Kayısı yağını alırken dikkat etmemiz gereken nokta soğuk press yöntemi ile üretilmiş olmasıdır. Ambalajın arkasında ki yazılara göz atmamız yeterli.

Ben kayısı yağını cilt temizliğimden sonra nemlendirici öncesi uyguluyorum.  Geçtiğimiz kış aylarında cildim felaket bir şekilde kurudu ve aşırı hassastı. Bu yağ sürdüğüm anda hassasiyet giderme etkisi gösteriyor. Yüzümde aktif aknelerim olmadığı için akne üzerinde nasıl bir etkisi var bilmiyorum. Ancak eskiden kalan sivilce lekelerim üzerinde iyileşme etkisi gösterdi. Fakat bunun için de sabırla kullanmak gerekiyor. Gözlemlediğim en güzel etkisi göz çevremde ki ince kırışıklıkların gitmiş olması.
Evet sizce de harika bir sonuç değil mi? Kırışıklık problemi için kullanmayı düşünüyorsanız doğru tercih diyorum sizlere:)
Morluk problemim olmadığı için bu yönde bir etkisi var mı onu da test edemedim.


Cilt hassasiyetimi anında gidermesinin yanı sıra harika bir nemlendirici. Kışın kuruma ve pul pul dökülme problemlerime karşı kalkan olarak kullandım diyebilirim. Yağlı bir his bırakmayıp cilt tarafından hızlıca emiliyor.

Nasıl kullanıyorum?
Makyaj temizleme pamuğunu ılık suyla hafifçe nemlendiriyorum. Kayısı yağından bir kaç damla damlatıp tüm yüzüme göz çevremde dahil uyguluyorum. Parmak uçlarımla nazikçe masaj yapıyorum cildime ve tamamen cildimin emmesini bekliyorum. Daha sonra günlük olarak kullandığım cilt bakım kremlerimi uyguluyorum.
Cildim yumuşacık oluyor ve uzun süre nemini koruyor bu şekilde.
Yağ bu sivilce çıkarmaz mı? dediğinizi duyar gibi oluyorum. Hafif yapısı ile diğer yağlardan çok farklı yoğun bir yapısı yok. Cildi yağlandırmayıp aksine sebum salgısını düzenleme etkisi gösterdiği için sivilcelenme problemi yaratmıyor.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Kayısı çekirdeği yağıyla etkili ve uygun fiyatlı cilt bakımı sağlayabilirsiniz.
Sonraki blog yazılarımdan haberdar olmak için blogumu izlemeye almayı unutmayın. Şimdilik hoşça kalın ^^ ^^






YORUMLAR

BLOGGER: 9
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Natural Kayısı Yağı Cilt Bakımı
Natural Kayısı Yağı Cilt Bakımı
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjctwJYzGUWB8VmcXg-CUelqxwWFOepo6TaXGQCnpUjiDEKTdxrnvj4DqwDJB53D120yeRhBv0g-0CD1Vn6x_wo3G99tQEuXFUDRK4pGD_ORLel2R4LktHmDUCCQo9MQcdej3RAsZmu6iuv/s640/IMG_4517.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjctwJYzGUWB8VmcXg-CUelqxwWFOepo6TaXGQCnpUjiDEKTdxrnvj4DqwDJB53D120yeRhBv0g-0CD1Vn6x_wo3G99tQEuXFUDRK4pGD_ORLel2R4LktHmDUCCQo9MQcdej3RAsZmu6iuv/s72-c/IMG_4517.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/04/natural-kays-yag-cilt-bakm.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/04/natural-kays-yag-cilt-bakm.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)