KAPATICI DOSYAM

Merhaba, makyajımın vazgeçilmez parçası olan kapatıcılardan bahsedeceğim bugün. Şunu söylemem gerekir ki herkesin kapatıcılardan beklentisi farklı bana göre. Kimimizin morluk problemleri var yoğun kapatıcılık isteriz. Kimimiz ise yoğun kapatıcılığa ihtiyaç duymayıp sadece aydınlık görünüm ve renk eşitliği bekleriz kapatıcıdan. Benim beklentim renk eşitliği sağlasın, çizgilerime dolma yapmasın ve aydınlık görünüm sağlasın şeklinde. Elimde bulunan kapatıcılardan bir kısmını size yorumlamak istiyorum. Hemen başlayalım😊


Bu kapatıcılara watsons, gratis ve rossmannlardan kolayca ve indirim zamanlarında uygun fiyatlara sahip olabilirsiniz. Hepsinin altına bol nemlendirici uygulamanızda fayda var deyip kapatıcılarımı tek tek yorumlamaya başlıyorum.


Catrice krem kapatıcı;
Kremsi ve yumuşak sürümlü bir yapısı var. Elimin ısısıyla daha homojen dağıtıyorum. Fırçadan daha güzel sonuç veriyor diyebilirim. Taş gibi ve dağıtması zor olan krem kapatıcılardan değil. Ve yine krem yapıda olmasına rağmen dokusu ince ve kapatıcılık konusunda başarılı bir ürün. Krem kapatıcıları göz altlarımda kullanmayı pek sevmiyorum. Sebebi göz altı çizgilerime birikmesi. Catrice krem kapatıcıyı sivilcelerden kalma lekelerim üzerine tampon hareketlerle uyguluyorum ve lekeyi siliyor. Sevdiğim bir ürün oldu denemek isteyenler varsa tavsiye ederim.


Pastel Pro Fashıon Liquid Concealer; 
Bu ürün hakkında söyleyeceğim ilk şey incecik yapısı var. Gün içerisinde çizgilere dolma problemi yaratmıyor. Dağıtması çok kolay olduğundan pratik uygulama sağlıyor. Kapatıcılığı azdan ortaya doğru. Yoğun göz altı problemleriniz varsa istediğiniz sonucu alamayabilirsiniz. Bana yeterli geliyor. Corrector olarak kullanmak için kendi rengimden iki ton koyu olanı aldım ve aydınlık görünüm veren bir kapatıcı uygulamadan önce uyguluyorum. Yorgun ve uykusuz olduğum zamanlarda corrector uygulamam zorunlu hale geliyor. Göz altlarınızda morluk problemi yaşıyorsanız, kapatmakta zorlanıyorsanız corrector aşamasını atlamayın.


Note Mineral Concealer;
İşte benim enn çok sevdiğim kapatıcım. Kullandığım ilk günden beri favori ürünüm. İkinci tüpe geçtim. Çok bereketli ve az miktarı yeterli oluyor. Fakat ben yüzüme de bol bol aydınlatma işlemi yapıyorum. Vazgeçemeyip her gün bu kapatıcıyı kullanmam sebebiyle biraz daha çabuk bitiriyorum. Bende ki en açık rengi olan 201 numarası. Verdiği aydınlık görünüm harika. Tamamen sarı ve bej tonlarında olduğundan aydınlık görünüm sağlamak için biçilmiş kaftan. Yapısı incecik ve çizgilere dolma yapmıyor. Göz altlarım da kuruluk yapmıyor yinede öncesinde bol nemlendirici uygulamak gerekiyor. Bunun yanında kapatıcılık etkisi de çok iyi. Ancak yukarıda bahsettiğim gibi morluk problemi olanlar altına corrector geçmeli. Aksi halde göz altlarında yeşilimsi görüntü oluşuyor.


Loreal True Match kapatıcı;
Göz altlarım için asla elimin gitmediği bir ürün. Sebebi çizgilerime dolması! Hatta göz altlarım da olmayan çizgiler yaratıyor. Sürdükten sonra pudralı bitiş bırakıyor. Verdiği aydınlık görünüm muazzam. Göz altlarıma kullanamasam da yüzümde aydınlatmak istediğim bölgelere uygulayıp güzel sonuç alıyorum. Bende ki en açık ivory rengi. İçerisinde pembelik bulundurmayan tamamen sarı alt tonlu renge sahip. Pembe alt tonlar, çok beyaz tenli kızların baş belası olduğundan bu noktalara da değinmek istiyorum. Göz altlarım da çizgilere dolma problemim olmuyor benim diyorsanız harika bir ürün olabilir sizin için. Kapatıcılığı yüksek.


Garnier BB göz altı roll-on;
Ucunda ki döner metal başlığı sayesinde kolay uygulama sağlıyor. 2 renk seçeneğine sahip. Bendeki açık olan tonu olmasına rağmen ten rengime koyu kalıyor. Tek başına kullanmam mümkün olmadığından corrector olarak kullanıyorum. Göz altı morluğu olanlara şiddetle tavsiye ederim. İnce yapısıyla çizgilere dolmuyor. Göz altlarım da kurutma problemi yaratmadı. Aydınlık görünüm sağlamıyor. Ten renginiz baya koyuysa belki aydınlık görünüm elde edebilirsiniz. Kapatıcılık etkisi azdan ortaya doğru. Zaten bb olması sebebiyle yüksek kapatıcılık beklemek yanlış olur. Bittikçe aldığım bir ürün.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Blogumu izlemeye almayı unutmayın. Sonra ki blog yazılarımda görüşmek üzere sağlıkla kalın ^^ ^^







YORUMLAR

BLOGGER: 3
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: KAPATICI DOSYAM
KAPATICI DOSYAM
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgivYWTwm7DMB2wYGuehYSKPBtRjTmK2h0vod2crlWa0lbPHmKryZGUPhIb3hDk5BmtH1PRf64TmpZsjyDuGU1I4QpX7VmYrNKDjKoaCqduC0Wq3paEhd4zdrZMBmMcwmeOwNdLuHK9sSdf/s640/IMG_5212.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgivYWTwm7DMB2wYGuehYSKPBtRjTmK2h0vod2crlWa0lbPHmKryZGUPhIb3hDk5BmtH1PRf64TmpZsjyDuGU1I4QpX7VmYrNKDjKoaCqduC0Wq3paEhd4zdrZMBmMcwmeOwNdLuHK9sSdf/s72-c/IMG_5212.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/04/kapatici-dosyam.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/04/kapatici-dosyam.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)