Flormar Makyaj Fırçası Temizleme Suyu (Brush Cleanser)

Herkese yeniden merhaba bugün başlıktan da anlayacağınız gibi flormarın fırça temizleme suyunu incelemek istiyorum. Bu ürüne kasa da ödeme yaparken satıcının indirimli ürün olarak geldiğini söylemesi üzerine sahip oldum.  Sevdim mi? İşe yarıyor mu? Nasıl kullanılıyor? Gelin birlikte inceleyelim.


Ürün 200 ml ve suyu pembe görünümde. Bu haliyle gözüme hoş göründü. Benim hatam mağazadayken arkasını okumayıp direk almak oldu. Çünkü ben şöyle sanıyordum; Bu ürünle fırçalarımı temizleyeceğim ve acil durumlarda fırçamı kullanabileceğim. Eve gelip arkasını okuduğum da hayal kırıklığı yaşadım. Bu ürünü kullandıktan sonra ılık su ile yıkayıp kurumaya bırakın yazıyordu. Ben suyla yıkama işlemi yapacaksam bu ürüne neden ihtiyaç duyayım ki? Şampuan veya sabunla köpürte köpürte yıkayıp mis gibi yaparım daha iyi. Sanırım Mac Brush Cleanser tam isteđiğim gibiymiş. Suya gerek kalmadan direk yıkama ve içerisindeki alkol sebebiyle hızla kuruma sağlıyormuş. Hakkında çok güzel yorumlar duydum ve almayı düşünüyorum.


Yine de performansı nasıl diye denemeden geçmedim tabi. Küçük bir bardağın içine bir miktar flormar fırça temizleyicisinden koydum. Başladım far fırçalarımı içinde yıkamaya. Malesef bu performansını da çok yetersiz buldum. Fırçanın üzerinde ki far kalıntılarını tamamen çözüp atamadı. Beyaz kıllı fırçalarımı temizlemeye çalıştım ki özellikle göreyim temizleyebiliyor mu diye. Beyaz kıllı fırçalarım defalarca temizlemeye çalışmış olmama rağmen far renklerini atamadı üzerinden. Acil durum temizleyicisi olmadığı gibi normalde de temizleme görevini yapmayan bir ürün. Yoğun alkol kokusu var. İşlem sonrasında fırçalarım bir miktar sertleşti fakat dökülme yıpranma gibi bir problem olmadı. Alsam mı diye düşünenleriniz olmuştur belki ama gerçekten hiç gerek olmayan bir ürün. Neyse ki çok komik bir fiyata almıştım en azından içim yanmadı😊

Umarım faydalı olabilmişimdir. Daha çok ürün incelem yazıları için blogumu izlemeye almayı unutmayın şimdilik hoşça kalın ^^ ^^




YORUMLAR

BLOGGER: 8
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Flormar Makyaj Fırçası Temizleme Suyu (Brush Cleanser)
Flormar Makyaj Fırçası Temizleme Suyu (Brush Cleanser)
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg5PzEuMGTOwQCiIeKWo3iGpMJ3pxo090jfzAvzAc4ezIPlllNxq1XiLbmPMwFYZ8lSUMQ6DMPkafTLirFJumSmofjIVZC_V6uMTX6pUxO7JN-4p44mlnjI_TMdXwqQ7N9ILpVegohlOW6D/s640/IMG_4286.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg5PzEuMGTOwQCiIeKWo3iGpMJ3pxo090jfzAvzAc4ezIPlllNxq1XiLbmPMwFYZ8lSUMQ6DMPkafTLirFJumSmofjIVZC_V6uMTX6pUxO7JN-4p44mlnjI_TMdXwqQ7N9ILpVegohlOW6D/s72-c/IMG_4286.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/04/flormar-makyaj-frcas-temizleme-suyu.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/04/flormar-makyaj-frcas-temizleme-suyu.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)