Rimmel London- Tırnak Sertleştici

Merhaba bakım severler, bugünkü yazımın konuğu Rimmel london markasına ait tırnak sertleştirici. Biliyorsunuz ki rimmel london markası sadece watsonslarda satılıyor. Bu ürünle tırnaklarım çok zayıfladığında tanıştım. Sürekli oje sürmekten tırnaklarımın üst tabakası soyulmaya başlamıştı. Bende tırnakla ilgili bakım ürünleri arayışına girdim. Bu üründen çok fazla memnun olan duydum. Hemen alıp kullanmaya başladım.


Rimmel london Tırnak Sertleştici Vaatleri;
14 günde tırnakları sertleştirip güçlendirmeyi ve kırılmaları önlemeyi sağlıyor.

Kullanım Şekli;
İlk haftanın 1.günü bir kat sürün. 2. günü ikinci katı sürün. 7. günü ürünü tırnaklarınızdan temizleyin. Bu uygulamayı ikinci hafta tekrarlayın. Tırnak bakımı 14 gün sonra tamamlanmış olacaktır.

Fırçası ideal boyutta ve kolay uygulama sağlıyor. Ürün tırnaklara eşit şekilde dağılıyor. Dalgalanma sorunu yaşamadım. Ambalajından pembe gibi dursa da şeffaf cila şeklinde bir ürün. İnce bir tabaka halinde tırnaklarıma uyguluyorum. Çok kısa sürede kuruyor. Yani ürün kurusun, bozulmasın diye beklemeye gerek yok. Sürdükten saniyeler sonra tırnağımla bütünleşmiş oluyor.


Uyguladıktan sonra tırnaklarım doğal ışıltılı ve bakımlı görünüyor. Kullanım talimatına pek fazla uyamadım. Bir kez sürüp 3 gün falan bekletiyorum tırnaklarım da. Bu şekilde kullandığımda bile mükemmel sonuç aldım. Tırnaklarımın kırılması durdu. Güçlü ve çabuk uzayan tırnaklara kavuştum. Ne zaman tırnaklarımın gücünü kaybettiğini hissetsem hemen bu ürüne koşuyorum. Bazen ojelerimin altına baz olarak bile kullanıyorum. Benim yaşadığım sorunları yaşıyorsanız tırnak bakımınıza mutlaka tırnak sertleştirici ürün eklemenizi tavsiye ederim. Ben Rimmel London Tırnak Sertleştiriciyi çok başarılı buldum. Tavsiye ederim. Kalyon tırnak sertleştirici hakkında da güzel yorumlar duydum ama denemedim henüz. Kalyon da aklınız da bulunsun tırnak sertleştirici arayışı içerisindeyseniz.

Umarım faydalı olabilmişimdir. Sonraki ürün yorumlarımdan haberdar olmak için blogumu izlemeye almayı ve beni instagram hesabımdan takip etmeyi unutmayın. Güzel kalın ^^ ^^







YORUMLAR

BLOGGER: 2
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Rimmel London- Tırnak Sertleştici
Rimmel London- Tırnak Sertleştici
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiOE33CeaxnSZJm8f70isW-cXN3JSB7NL_BYpWDYmD8BiTGyBTNkK0oDwttg0eDfhNJ-eAARsZwF7QCb74c7W2xyphLWgV8Gb0ys1Wc5XnO0kW0w6zAWzM663oqSeNh1q9J0wLBIYjRSOqK/s640/IMG_3685.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiOE33CeaxnSZJm8f70isW-cXN3JSB7NL_BYpWDYmD8BiTGyBTNkK0oDwttg0eDfhNJ-eAARsZwF7QCb74c7W2xyphLWgV8Gb0ys1Wc5XnO0kW0w6zAWzM663oqSeNh1q9J0wLBIYjRSOqK/s72-c/IMG_3685.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/03/rimmel-london-trnak-sertlestici.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/03/rimmel-london-trnak-sertlestici.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)