Golden Rose Velvet Matte 01 ve 03 numara


Herkese Merhabalar, Bugün yazımın konukları Golden Rose Velvet Matte seri rujlardan 01 ve 03 numara. Golden rose markasının bu seri rujlarının yapısını çok beğeniyorum. Uygun fiyatlı kaliteli yapıda rujlar. Velvet matte'ler her ne kadar mat adı altında olsa da kremsi bitişe sahipler. Bir çok rengini denedim ve daha aklımda bulunan daha bir çok rengini almak istiyorum. Dudaklarımda kuruma ve çizgilere dolma problemi yaratmıyorlar. Ayrıca kokuları harika. Kalıcılıkları bana çok yeterli geldi. Tabi ki bir şey yeyip içtiğim zaman silinmeye başlıyor. Golden rose Velvet Matte serisinde ki rujlar tek katta rengini verebilen opak yapıdalar. En sevdiğim ve en önemli özelliklerinden biri ise bu rujlar pareben içermiyor! Çok sevdiğim bu seri nude ruj severleride unutmamış. 01 ve 03 numara nude ruj sevenlerin gözlerinden kalp çıkmasına sebep olabilir:)


01 ve 03 numara birbirine benzer gibi görünen ama farklılıklar içeren renklere sahipler. Ben almadan önce baktığımda bunlar aynı sanki farkları ne diye swtchladım ve farkı gördüm. Bana hangi nude yakışır diyorsanız bunu anlamanın tek yolu denemektir. Dudaklarda çok aşırı silik duran nude rujları ben pek sevmiyorum. 01 ve 03 numara kesinlikle öyle değil.


Golden Rose Velvet Matte 01 numara içerisinde şeftali ve beşli bulunduran bir ton. Siyah, mavi ve bronz makyajlara çok yakışacağını düşünüyorum. Ben içerisinde ki tatlı şeftali tonu çok hoşuma gittiği için yaz aylarında kullanmaya bayılıyorum. En çok hangi tenler bu ruju tercih etmeli derseniz. Orta tonlu çok beyaz olmayan kızlarda daha canlı duracaktır. Ama genel olarak her ten rahatlıkla bu tonu taşıyabilir. 03 numara ise 01 numaraya göre daha pembe alt tonlu yine içerisinde şeftali tonu barındırıyor. Bu ruju bana nude ruj yakışmıyor diye düşünenler bence çok sever. Yüzde soluk ifade oluşturmuyor. Nude rujlar dudak çizgilerini ve pürüzleri daha çok belli ettiği için sürmeden önce pleeng yapmakta fayda var.


Aradaki fark tam da bu şekilde. Sizce hangisi? Ben her ikisini de severek kullanıyorum. Beyaz tenli olduğum için 03 numara beni bir tık daha canlı taze gösteriyor. Son olarak Golden Rose Velvet Matte rujları hala denemediyseniz mutlaka denemenizi tavsiye ederim. Genelde almak için indirimli zamanlarını bekliyorum ve 13 TL gibi bir fiyata alıyorum. Umarım faydalı olabilmişimdir. Sonraki yazılarımdan haberdar olmak blogumu izlemeye almayı ve beni instagram hesabımdan takip etmeyi unutmayın ^^ ^^

YORUMLAR

BLOGGER: 1
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Golden Rose Velvet Matte 01 ve 03 numara
Golden Rose Velvet Matte 01 ve 03 numara
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhgSORqdz8NL7qjWUh0PeHVRgHlb-iYwhRoRlDOAfey8XdweeFOjGZVnhCuzky63JebomO_rlKRVUZJqJxBGwP0vIdBiqk9lD-0PFbWvFIE4vsR8iceIlfjmWCih5TjkI8duv3ozCeS2PWb/s640/IMG_3556.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhgSORqdz8NL7qjWUh0PeHVRgHlb-iYwhRoRlDOAfey8XdweeFOjGZVnhCuzky63JebomO_rlKRVUZJqJxBGwP0vIdBiqk9lD-0PFbWvFIE4vsR8iceIlfjmWCih5TjkI8duv3ozCeS2PWb/s72-c/IMG_3556.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/01/golden-rose-velvet-matte-01-ve-03-numara.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/01/golden-rose-velvet-matte-01-ve-03-numara.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)