BİTENLER

Merhabalar herkese yeniden. Bugün yazsam mı yazmasam mı diye kararsız kaldığım bir konuyla karşınızdayım. Bitenler yazısı yazsam mı diyorum ne zamandır. Bitmiş çöpe gidecek kutuların fotogtafını çekmek garip gelmedi degil. Ama sonra düşündüm ki en doğru bilgiyi ürün bittikten sonra, uzun süre deneyimledikten sonra verebilirim😊
Yakın zamanda bitirdiğim ürünler bu şekilde. O halde hemen bakalım neleri sevmişim neleri sevmemişim.
Himalaya biliyorsunuz ki sadece gratislerde satılan bir marka. Ben bu markanın cilt bakım ürünlerini çok severek kullanıyorum. Temiz içerikli olmaları da avantaj. Yüz temizleme jelini de severek kullandım. Kışa doğru kuruyan cildim de biraz gerilme hissi yaratsa da yaz aylarında harika iş çıkarıyor.Verdiği temizlik hissi çok iyi. Cildimi incitmeden temizledi.Tekrar satın alabileceğim bir ürün olabilir ama ben çabuk sıkılan biriyim. Farklı ürünler denemeyi seviyorum. Şimdi himalaya temizleme köpüğüne geçtim onla ilgili yorumlarım da ilerleyen yazılarım da gelecek😊
İşte en favori lip balmım sürekli stoklu bulunur bende. Bittikçe yenisini açıyorum. Kuruyan çatlayan dudaklarıma gece sürünce sabaha kadar pamuk gibi yapıyor. Harika nem sağlıyor. Dudaklarımın soyulmasına engel oluyor. Bazı lip balmları dudaklarım kuruyup çatladığında sürüyorum nemlendiriyor ama dudaklarımın soyulmasına engel olamıyor. Blistex asla öyle degil. Bu da blistexin onarıcı etkisinin ne kadar yüksek olduğunu gösteriyor. Petrol içeriyor evet ama bundan iyi onarana henüz rastlamadım.
Rimmel London Wake me up en sevdiğim fondötenlerim arasında. Bu fondöteni sevmeme en büyük sebep cildimde pul pul görünüm yapmaması. Güzel nemlendiriyor cildimi ve canlı bitişe sahip. Yağlı ciltler bence uzak durmalı aşırı cilt parlamaları yaşayabilirler. İnce yapılı ve kapatıcılığı iyi. Kesinlikle tekrar satın alabileceğim bir fondöten.
Avonun saç bakım serumlarından kırık saç ucu onarıcı olan benim her daim favorim iken birde bunu deneyim dedim ve bu serumunu aldım. Yapıcı ve onarıcı etkisi olduğu yazıyor. Öyle bir etkiyi saç bakım ürünlerinden beklemiyorum tabiki ama en ezından bakımlı yumuşak ve parlak saç elde etmek istiyorum. Bunları yapamıyorsa o saç bakım ürününü çöpe atıyorum. Bu serumu favorim olan kırık saç ucu onarıcıya göre daha az begendim. Yumuşaklık ve parlaklık sağlıyor. Ama digeri kadar etkili bulmadım. Bunu tekrar satın almam. Kırık saç ucu onarıcı saç serumunu denemediyseniz mutlaka bir deneyin derim.
Bir diger biten saç bakımı ürünüm Hask markasına ait. Bu minik ama bereketli saç bakım yağlarını bayılarak kullanıyorum. Bu da stoklu ürünlerimden. Evet sıkılan biri olsam da bazı ürünlerden asla vazgeçemiyorum😊 Bir çok çeşidini deniyorum. Banyodan sonra nemli saçlarıma uyguluyorum. Fönden sonra harika bir bitiş sağlıyor. Yumuşacık, parlak ve kolayca taranan saçlar için Haskı mutlaka deneyin derim. Şu sıralar arganlı olanı favorim ama genel olarak her çeşidini seviyorum.
Dove deodorant ilk defa denedim. Ama zorla bitirdim. Bu salatalıklı olanın harika bir kokusu var. Kokusuna bayılıp aldım ama tozu dumana katıyor nefes alamıyorum. Tekrar satın almam. Önerileriniz varsa yorum olarak bırakırsanız sevinirim😊
Isana rossmann magazalarında satılan bir marka. Makyaj temizleme pamuğunu çok başarısız buldum. Sert olduğu için cildimi tahriş yaptı. Bende oje silmek için kullanıp bitirdim Tekrar satın almam. Başka blog yazılarımda görüşmek üzere hoşça kalın. Blogumu izlemeye almaya unutmayın ♡

YORUMLAR

BLOGGER: 2
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: BİTENLER
BİTENLER
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhz866__Nh5FpT_KBuG-DB3df_xUcjgHXVjLFIh8w5MpUk7q0yIAGi-7LvM6VlKgH7CyEf1y7sjbehUTebeU64_O8E9cNvnLewGM4UNW8g5-WisBpZcf3JxaayD7sH4CEcsdJsXXLyNseLT/s320/20161217_111302-1.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhz866__Nh5FpT_KBuG-DB3df_xUcjgHXVjLFIh8w5MpUk7q0yIAGi-7LvM6VlKgH7CyEf1y7sjbehUTebeU64_O8E9cNvnLewGM4UNW8g5-WisBpZcf3JxaayD7sH4CEcsdJsXXLyNseLT/s72-c/20161217_111302-1.jpg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2016/12/bitenler.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2016/12/bitenler.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)