ZİGAVUS ARGAN YAĞI

Herkese selam, Mevsim kışa döndü artık saçlarımız ve cildimiz daha çok bakıma ihtiyaç duyuyor. Benim saçlarım kurumaya sertleşmeye başladı. Bu nedenle saçlarım için argan yağı denemek istiyordum. Bu konuda bana instagram hesabında zigavuscom çok yardımcı oldu. Zigavus elixir içeriğinde argan ve avakado yağı içeriyor. Ve yüksek oran da E vitamini var.  Saç yüzeyini pürüzsüzleştirmeyi, saç kırıklarının onarılmasını ve saçların beslenmesini amaçlayan ve bunu gerçekten başaran bir bakım yağı.  Saçlarımda ki etkisini daha ilk kullanımda hissettim. Sertleşen saçlarım yumuşacık oldu ve parlaklığını kazandı.
Bu zamana kadar denediğim en etkili bakım yağı olduğunu söylemek istiyorum. Uzun süre ve düzenli kullanımla daha güçlü saçlar vaad ediyor. Harika bir kokuya sahip resmen büyüleniyorum saçlarıma uygularken. Ve bu koku saçlarda uzun süre hissediliyor. Saçlarıma kolay tarama sağladı. Çatallaşan saç uçlarıma baktığımda,eskiye oranla çok çok pürüzsüz bir görüntü olduğunu gözlemliyorum. Bu ürünü nemli saça veya kuru saça uygulayabilirsiniz. Asla saçlara yapış yapış bir görüntü vermiyor. Defalarca sürsem de saçlarımda ağırlaşmaya sebep olmadı. Pompalı yapıya sahip olması kullanım kolaylığı sağlıyor.
Gelelim ben saçlarıma nasıl uyguluyorum;
Banyodan sonra  saçlarımı havluyla iyice kuruladıktan sonra bir kaç pompa alıp saçlarıma eşit bir şekilde dağıtıyorum. Daha sonra saçlarımı havluya sararak 15 dakika bekletip saçlarımın iyice ürünü emmesini sağlıyorum. Düşük sıcaklıkta fönle saçlarımı kurutup 1 pompa daha kuru saçlarıma hafifçe uyguluyorum. Saçlarım kendine geldi. Sürekli alacağım argan yağı artık zigavus :) Sizlerde ürün hakkında bilgi almak için zivascom instagram hesabıyla iletişime geçebilirsiniz. Şiddetle tavsiye ederim. Başka bir yazı da görüşmek dileğiyle hoşçakalın..

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: ZİGAVUS ARGAN YAĞI
ZİGAVUS ARGAN YAĞI
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhEG7agICqZ_mPJuducfOnQNvHy7TcxBwx24-9CRpSSTqcdrHkYrHZvdStDpxE27VHjXAcGs8-qhU7ndaO4LWm6OljjMk4XVAmWvW0oE-W9UFc0H3jaRPp4VJrzYj4KAy8wCYOZlLmthJfB/s640/IMG_20160923_201513.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhEG7agICqZ_mPJuducfOnQNvHy7TcxBwx24-9CRpSSTqcdrHkYrHZvdStDpxE27VHjXAcGs8-qhU7ndaO4LWm6OljjMk4XVAmWvW0oE-W9UFc0H3jaRPp4VJrzYj4KAy8wCYOZlLmthJfB/s72-c/IMG_20160923_201513.jpg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2016/10/zigavus-argan-yagi.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2016/10/zigavus-argan-yagi.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)