FARMASİ ORGANİK SAÇ BOYASI


Herkese selam😊 Ben bugün saçlarımı boyadım. Farmasi kataloğuna bakınırken saç boyaları gözüme çarptı. Organik olması ifadesiyle dikkatimi çekti. Hemen sipariş ettim. Renk skalası çok geniş değil; ama benim saçlarımı sürekli boyadığım çikolata kahve renginin olması beni sevindirdi. Bir çok saç boyası markasını denedim sürekli saçlarımı boyadığım için.
Amonyaksız boyalar her zaman ilk tercihim bu yüzden son zamanlar da garnier olia favorim. Amonyak kokusundan nefret ediyorum ve nefes alamıyorum. Farmasinin organik saç boyası da pareben, amonyak, resorsinol içermiyor. Boya tins of nature ismiyle geçiyor kutusunda da gördüğünüz gibi. Organik sertifikalı ham maddeler içeriyor. İçeriğinde bulunan portakal, greyfurt, soya , hindistan cevizi, buğday, badem ve E, C vitamini karışımı saçları boyarken aynı zamanda saç tellerine güç kazandırıyor.


Saç boyası alışkın olduğumuz tüpte, krem formunda değil. Sıvı zeytinyağı kıvamında, biraz garip geldi ilk başta. Ama ben bu boyayı çok sevdim. Kimyasal kokusu yok. Saç diplerim de kaşıntı ve yanma hissi yaratmadı. Normalde saç boyaları saç diplerimde kaşıntı ve yanma hissi yaratıyor. Boya yağ kıvamında olduğu için uygulaması ve dağıtması çok kolay oldu. Saçlarım omuzlarımın altında 1 kutu boya çok rahat yetti. Normalde saçlarıma 2 kutu boya ancak yetiyor. Kutu içinde bone, eldiven , boya sonrası şampuan ve saç kremi mevcut. 

Boyada sevmediğim tek şey şampuanın kokusu oldu öksürük şurubu gibi kokuyor. Ama şampuanın kokusu çekilir neden derseniz; boyadan dolayı az da olsa sertleşen saçlarım şampuan sonrası yumuşacık oldu.  Farmasi saç boyası, saçları diğer  boyalara oranla çok daha az sertleştiriyor.  Ama sertleşmeyi şampuan yok edip anında toparlıyor saçları. Saç kremini de uygulayıp 5 dk bekleme sonunda saçlarımı yıkadım. Saçlarım çok çok yumuşak oldu. Renk tam üzerinde yazdığı gibi parlak çikolata kahve. Birebir çikolata rengi oldu. Ve ışıl ışıl parlak, sanki saç bakımı yaptırmış gibi sağlıklı görünen saçlar elde ettim.  Kutu üzerinde ki renk koyu duruyor bende korktum acaba böyle siyah gibi mı olacak diye ama tam çikolata rengini elde ettim. 

Anlayacağınız ben bu boyayı çok fazla sevdim. Fiyat olarak biraz  tuzlu ama organik boyalar zaten çokta ucuz değil. Farmasi kataloğunda baya indirimli haliyle bana 30  TL ye geldi.  İlk defa saçlarımı organik boyayla boyadım ve bu kadar memnun kalacağımı sanmıyordum:) Başka bi yazı da görüşmek üzere hoşça kalın:)

YORUMLAR

BLOGGER: 5
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: FARMASİ ORGANİK SAÇ BOYASI
FARMASİ ORGANİK SAÇ BOYASI
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj2mYNrZiKKkRXWiU8gI8yllViYN6dAEGhyfTEaWXaungEOI9lJd-B2Va0VvEw_EwVJ97OfE-J8lo4RX3bBcV7-Zwu5eLoxflUIWzlxzyMZOXpTHQ1SubJKqYhaYeDs9OiBeNMQh5EpjA9i/s320/Screenshot_2016-10-28-14-29-19-1.png
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj2mYNrZiKKkRXWiU8gI8yllViYN6dAEGhyfTEaWXaungEOI9lJd-B2Va0VvEw_EwVJ97OfE-J8lo4RX3bBcV7-Zwu5eLoxflUIWzlxzyMZOXpTHQ1SubJKqYhaYeDs9OiBeNMQh5EpjA9i/s72-c/Screenshot_2016-10-28-14-29-19-1.png
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2016/09/farmasi-organik-sac-boyasi.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2016/09/farmasi-organik-sac-boyasi.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)